Friday, October 23, 2009

perasaan

tahla.....
aku pun xtau pe perasaan aku skang nih...
sedih de hepi pun de...
aku xleh nak bayangkan perasaan aku skang ni...
sedih sebab nak jauh dgn family yg sgt2 aku cintai....
mak,abah yg byk berkorban utk aku...
dari dulu sampaila aku nak keje ni..
byk duit dorang dihabiskan utk aku....
masa dorang pun byk dluangkan utk aku....
aku sedih....
tp aku kena kuat semangat..
sampai bila aku nak kena dekat dgn dorang...
walaupun jauh...aku yakin hubungan aku dgn kluarga nnt akan bertmbah2 kukuh...
utk pengetahuan mak,abah,adik2...aku sgt sygkan korang sume...
xde benda laen yg lebih penting dalam hidup aku selaen korang sume...
sedihnya aku....
aku tau walaupun mak aku xtunjuk muka sedih..sebenarnya mak sgt sedih...
aku sedih..tp aku xleh tunjuk yg aku sedih sebab nnt dorang sume akan bertambah2 sedih....:'(
aku janji...nanti aku cukup bajet..aku bawak korang sume jalan2 g sabah...
muahmuahmuahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku hepi sebab...
aku akan mula bekerjaya tetap dan dapat gaji tiap2 bulan..
da lama aku duk umah tanpa wat pe2....
skang aku akan bekerja...
de majikan sendiri....
dan berada dekat dgn dia
:) hehehehehe.....
aku harap life aku kat sana nanti sume ok n lancar..hepi sentiasa....
sabah!!!!!!!!!!!!!!!!here i come!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: