Monday, December 28, 2009

tension

da 2 bulan aku keje di likas
so far...
aku hepi dgn keje aku...
aku hepi dgn life aku kat sini....
setakat tension sebab keje banyak tu...adatla kan...
tp....
kalau tension dgn seseorang mcmn??????
pe aku nak wat?????
tension giler bila aku kena wat pe yg aku xperlu wat...
n aku kena dgn ceramah free setiap pagi.....
bising pasal keje dia yg aku kena wat......
what the h***!!!!!!!!
memekak je...
pg2 da call cari aku....
ptg2 sms aku....
ingat aku xde keje laen ke ha.....
aku duk satellite aku kena wat keje dia!!!
aku duk cdr pun aku kena wat keje dia!!!
aku duk stor pun aku kena wat!!!!!!!!!!!!!
pe nih????
pe keje aku sebenarnya...
'dia' yg wat aku tension keje kat sini.......
tension!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalau bleh...aku nak keje kat spital ni tanpa terserempak dgn ko!!!!!!

No comments: