Wednesday, February 24, 2010

24/02/2010

pagi2 lagi aku da sakit ati...
aku xkisah nak kena clerk brape banyak case pun...
tp xpayahla nak terburu2...
aku da prepare 2 kes utk present arini
semalam aku da bgtau dia
aku akan present 2 kes
1 for presentation slide
1 lagi for bedside presentation
i did told her yang aku akan switch bedside tu jadi slide
in case of patient discharged...
sudden....patient discharged
so..aku xla risau sebab dia kata ok...
aku semalam da siapkan dua2 slide tuh
kira aku nih rajin la sebab wat 2 slide
padahal wat satu je sebab bedside xpayah slide
nak wat cite..........
dia cakap kalau patient discharge...cari patient laen...
petang present...
mana aku nak prepare....
dia cakap wat simple2 je...
ingat senang ke even nak wat simple2....
kena gak study dulu...cari guidelines...baca jurnal...
eeee...
da r bedside tu just option..
bukan compulsory pun...
bila aku pagi da dapat kes...
aku da baca guidelines sume...
aku nak present petang...
bleh lak dia cakap...
wat esok je la...
aiyo...orang mcm ni pun masih de lagi ke??????
eeee....benci aku...
aku rasa nak nangis je...
never mind la...
aku cuma harap yang akan datang nanti..
akan de org wat lagi dasyat kenakan dia..............
aku tunggu.....

moral of the story: sila hormati n dengar pandangan orang laen!!!jangan asyik pikir diri sendiri jek...

No comments: