Saturday, May 1, 2010

tanggal 2 mei

malam tadi aku silent kan hp aku
bangun pagi..aku tengok banyak giler sms aku
aku sgt sgt terkejut
bila aku buka sms....
sume sms inform aku yg cikgu azam da takde
da meninggal dunia....
pukul 11 malam tadi
aku sdih sgt2......
cikgu azam cikgu yg paling rapat dgn aku
masa aku skolah dulu
sebab dia aku dapat a1 dalam add math
sebab dia jugak aku tenang kat skolah
even de banyak masalah dulu....dia slalu calm me
sgt2 rapat dgn cikgu azam
sebelum aku fly g sabah aku g jumpa dia...
masa aku balik cuti baru2 ni pun aku de jumpa dia
pendek kata..aku memang sgt rapat dengan cikgu azam
blog aku pun dia yg slalu komen
cikgu azam....even cikgu xkan dapat baca blog ni..
sy tetap nak ucapkan sesuatu dari ati saya...
u r the best cikgu selama ni
saya hormati cikgu
saya doakan cikgu sentiasa di tempat org2 beriman
u r the best man....
cikgu xsempat nak tgk sy kawen......
saya sedih....
saya sentiasa akan ingat cikgu
saya sayangkan cikgu
amin..........................

No comments: