Monday, February 21, 2011

happynyer...

alhamdulillah aku semakin hari semakin happy
aku ada husband yg sgt2 menghappykan aku
ada family yg juga menghappykan aku
aku rasa sangat bertuah ;)
alhamdulillah....sepanjang pregnant ni..
xde masalah kesihatan yg serius
makan pun berselera je...
rajen gak memasak bila tengok hubby asyik makan je ;)
sedap kot ;p
hehehehehe....
muntah2 pun da xde...
cuma baru2 nih..berat badan aku naik 4 kg dalam masa sebulan
and xpasal2 terpaksa wat urgent mogtt..
hmmm...
xkisahla...janji sihat kan ;)
hubby pun asek suruh aku makan je....;)
pe yg aku masak rasa sedap sangat...
walaupun biasa2 je..mana xnaik selera aku....
hahahaha..bulan depan nak g kenduri kawan2 ukm kawen
mcmn nih ek......
badan da berisi da ni....
xpela..janji hubby aku sayang kat aku

No comments: