Monday, May 25, 2009

masa skolah...

tiba2 aku teringat kenangan aku masa skolah dulu...leh dikategorikan aku ni sebagai student yg popular...hehehehe...sumpah aku x tipu...aku rasa aku adalah insan yang paling bertuah dapat layanan yang sangat2 besh...aku rasa aku lah anak emas masa skolah dulu...

form 1....
masa nih aku baru masuk skolah menengah kat manong...firstly aku frust giler dapat skolah ni je sebab aku aim nak masuk boarding skol..tp xdapat...mana x nya..aku xlayak...aku cuma dapat 4a 1c...da r c tu english...nak xnak aku terpaksa r skolah kat tajol ariffin, manong...ari pertama skolah aku da rasa aku sangat diminati sebab...ari pertama da jadi penolong ketua kelas even aku xkenal sorang pun budak dalam kelas tu...selaen tu...da de org ngorat aku..hahahaha...bangga sungguh....aku masih ingat...pertandingan pertama yg aku involved...pidato peringkat skolah...sejak tu sume xtvt aku libatkan diri sebab cikgu2 pun da pandang aku...masa ni la aku xtau macamana aku leh kapel lak....hahaha..lawak tul...tau2...aku da de balak....even aku de balak...aku still excellent in my study....tips....
1. jgn biarkan diri dikuasai oleh orang len.....tp biar kite kuasai sume benda...tp janganla lebih2 laks....ok...
2. makesure watever u do...study...sukses...hendaklah diutamakan...kapel tu sebagai bonus je...yg penting masa depan...mana r tau kot2 putus tgh jalan ke kan...;)
3. no fon...no sms...no dating...caya x???
4. busykan diri dengan xtvt yg lebih berfaedah....
5. biar dia sentiasa cemburukan kite....kite jangan sekali pun cemburukan dia...watever yg jadi..biar je....lagipun x tentu lagi dia tu kite punya.....

form 2 punya story sambung len kali ok.....nak cari idea....huhuhu....

No comments: