Sunday, May 31, 2009

masa skolah...(samb.)

form2...
aku macam biasa...dengan hidup yg penuh keglemoran..menjalankan hubungan seperti biasa...as a student, daughter, sister, lover (hahahaha...tak masok akal)...aku macam bese...tumpukan perhatian pada pelajaran...xtvt skola dan sebagainya..aku wat persiapan awal pmr..bese2 je....

form3....
ha...masa ni lah macam2 mende jadi...aku da xendah langsung pasal dia..yg aku tau aku nak excel dlm pmr..aku da kurangkan sume xtvt aku dgn dia...padahal memang aku xde xtvt dengan dia pun..hahahaha.....dia pun da start wat perangai...dia g cari awek laen..hahahaha...de aku kisah???skit pun aku xrasa pe pun...hahahaha...bila tgk dia dgn awek baru dia pun aku xkisah...skit pun xjeles...tah...maybe sebab aku rasa aku lagi cantik dari awek baru dia...hahahaha.....dia ingat dia je bley de awek..aku pun bleh r....de la plak senior form 5 usha aku...bleh tahanla tp nsem lagi pakwe aku skang ni..(kan abg..luv u..)..dia bagi aku coklet r..kad la...surat la..aku layan gitu2 je...aku juz sronok je bila de orang minat aku..aku xla fanatik sangat..hahaha...hasilnya....aku memang excel pmr...aku dapat 8a...wa.....

form4...
aku mcm bese...as senior aku blah dari skola...aku lost contact dgn dia..malas aku nak cinta2 (konon2nya r)..aku mcm bese...dapat tawaran skolah asrama penoh kat sg petani...aku memang xnak g..tp mak bapak aku beria giler..sume persiapan dorang yg wat...aku xkisah langsung...xtanya aku lansung samada aku nak g ke x skolah tu...tros wat keputusan yg aku kna g sana...nak xnak aku g je la...aku ingat lagi aku daftar ari isnin...pastu ari khamis da cuti sempena pe tah..aku balik umah...hahahaha...aku tros decide nak balik skolah lama...nangis2 kat umah..mogok...baru r mak bapak aku consider...ahad trus amik barang...hahaha..isnin aku g skolah lama mcm bese...sume terkejut..aku juz bgtau aku g melawat skolah laen je...hahahahaha....mengong....aku menjadi org yg sgt penting kat skolah..sume xtvt aku rembat sampai kadang2 tu...baru balik dari mana2 da kena g tempat laen..hahaha...bz giler...cikgu2 skolah laen pun da kenal aku....aku memg hepi hidup gitu...pasal cinta??hahahaha....dia merayu2 nak aku balik..hahaahaha...tah pe kena...aku xkisah pun...xde makna pun...hahahaha....aku terima je...as mcm aku form1 la...xde nak lebih2..gitu2 je...hahahaha....

form5...
tahun yg sgt mencabar aku...aku study rerajin....aku nak excel spm tp xla excel sgt....mcm bese je...aku dapat 7a 1b 1c...ok le tu kan...

No comments: