Wednesday, September 2, 2009

sedih

3 ari lepas...
aku baca wall member aku kat fb..
dia baru putus cinta dgn pakwe dia..
aku terkejut...
n xangka lak dorang leh putus..
aku ingat lagi ari temuduga spa...
aku dgn dia sembang pasal masa depan..
dia de plan nak tunang dgn pakwe dia...
mcm aku...:)
tup2...aku tau dari dia sendiri yg dia da putus...
aku sedih gak sebab aku tau dia de pakwe dari mak aku..
mak dia sembang dgn mak aku..
almaklumlah..mak aku sepupu mak dia...

3 bulan lepas...
member baik aku putus dgn pakwe dia...
padahal pakwe dia tu duk berkepit je dgn dia sepanjang dorang kapel..
duk mengekor je mana member aku g...
sampai aku naik menyampah..
mana xnya...
pasal hal2 perempuan pun nak interfere..
yg aku lagi xsangka...
da memang baik giler..kamcing dgn family member aku..
siap jadi 'ahli kluarga' xrasmi lagi masa abg member aku kawen..
pastu siap g mandi air terjun dgn family member aku tuh..
tup2....dorang clash...
sebab?memang alasan yg xmasuk akal...
bayangkan da brape tahun kapel...
leh cakap xserasi...
mengong tol r laki mcm tu...
memang xleh pakai...

Nas: aku sentiasa berdoa agar hubungan aku sentiasa kembang mekar...aku berpegang teguh pada prinsip jujur dan setia...dia ajar aku menghormati hubungan dan menghormati dia...walaupun aku yakin dgn dia...tp kadang2 timbul gak perasaan takut akan sesuatu yg xdisangka2....ya allah..jauhila perkara buruk daripada terjadi dan berkati lah hubungan kami...

No comments: