Tuesday, August 25, 2009

de lagi

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
- aku sms pakwe aku sebelum dia tdo

2. 2 jam yang lalu?
- tgk cite kala hati episod terakhir

3. Minggu lepas?
- aku jumpa pakwe aku..3 ari since konvo..hehehehe...

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
Buat masa sekarang:
a) lagu caller ringtone no pakwe aku..lagu pe tah
b) ringtone hp aku...lagu pe ek....
c) xde da kot...:)

5. 3 binatang yang anda tak suka?
a) cicak
b) lipas
c) katak

6. 5 fakta tentang anda?
a) sensitif...tp utk sesetengah hal je...
b) setia....aku memang sgt setia....
c) kalau aku de masalah..aku suka cite kat pakwe aku...n dengar pendapat dia
d) paling xsuka pembohongan,,,either aku yg menipu or sape2 menipu aku....really hate this....
e) suka duk umah je..tp kalau dgn pakwe aku...aku suka jalan2 dgn dia...

7. Tahun depan mungkin anda?
- mempunyai ekonomi yg stabil..de kete...de umah...n maybe de suami...happy life...

8. Saya tak reti sgt...
- menjahit...

9. Saya pandai …
- masak skit2...hehehe...kalau nak hidup tu bleh r...

10. Kawan saya…
- sgt understanding....:)

11. Saya ada…
- pakwe...nama pakwe sy ialah ayom...:)

12. Saya seorang yg sgt ganas...
- hmmmm....ganas ke aku ni...

13. Adik saya…
- de 3 org..sume perempuan..:)

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
a) family
b) pakwe
c) internet

15. Bilakah pertama kali bercinta?
- since aku masuk ukm..4 tahun lepas..tu kali pertama n terakhir aku bercinta...

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
- romantik...:) hehehehe...sebab aku segan nak tunjuk aku ni romantik kat depan org laen...:)

17. Saya rindu…
- ayom....:( rindu r.....

18. Saya tak sabar…
- nak stat keje...sebab banyak planning aku bermula bila aku keje nnt

19. 5 laman yang anda selalu layari?
a) facebook
b) yahoo mail
c) blog
d) metro online
e) hmmmm..pe lagi ek...

20. Anda mahu tag?
- sape2 je

No comments: