Tuesday, August 25, 2009

ini aku

1. Bekas kekasih saya adalah :
# aku xde bekas kekasih...yg aku de skang ni adalah yg pertama dan terakhir..insyaallah mudah2an...;)

2. Saya sedang mendengar :
# adik aku tgh sms dgn sape tah...bunyi dia tekan button hp bising tol r...

3. Mungkin saya patut:
# ........;) hanya dia je faham..hehehehe...jangan pikir bukan2 k...

4. Saya suka :
# mengisi masa bersama org2 yg aku sayang

5.Sahabat2 baik saya :
# ayom, aini n diana...;) dorang sgt2 memahami aku

6.Saya tak paham :
# nape r aku lambat posting...:(

7.Saya kehilangan :
# hmmm...hilang pe eh....

8.Ramai yang berkata :
# ......hahahaha..yg nih kena tanya org yg berkata2 tu r

9.Makna nama saya :
# cahaya yg melapangkan...ye kot....;p

10.Cinta itu adalah:
# hahahaha..aku x bercinta lagi...mana aku tau..;) tp......

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
# tido...pakwe aku tu r..tdo cepat je...aku bosan..tu yg aku wat benda mengarut nih...

12.Saya akan cuba :
# bersabar dan dengar cakap org..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# forever...bleh r tu...

14.Telefon bimbit saya :
# da berapa kali aku tukar...ni de hati nak tukar lagi..tp tunggu aku da keje dulu r...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
# aku sure check hp aku...hehehe...kot2 pakwe aku de sms aku...;) tp slalunya xde...aku yg duk sms dia..sj je...hahahaha

16.Saya paling meluat apabila :
# org duk cite benda2 yg menjengkelkan pastu menunjuk2..sgt xsuka

17.Pesta/Parti adalah :
# hmmm....xpernah g lagi r setakat nih

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# opet dalam cite geng upin ipin..hehehehe...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
# 19 hingga 23 tahun...sebab aku da mula bercinta...;)

20.Hari ini :
# aku tgk cite kala hati episod terakhir...sedih r bila hero cite tu x kawen dgn heroin dia...sebab masing2 da bertunang...:(

21.Malam ini saya akan :
# hmmm...tdo r...

22.Esok pula saya akan :
# pe ek..sejak duk umah ni..aku xde daily planning pun

23.Saya betul-betul inginkan :
# happy life, keje yg menenangkan, duit yg banyak n berkat n husband yg membahagiakan aku...:)

No comments: