Thursday, August 13, 2009

dgn dr mohd

actually gambar dgn dr mohd ni xplanning langsung n secara kebetulan je....citenya mcm ni..pas abis dinner tu..sume org dok sibuk cari lecturer nak bergambar..btw..aku dgn ayom asek dok bergambar ber2 je kat meja makan..malasla nak g crowded2..messy je....sedang aku dok bergambar ber2...tiba2...aku terpaku n terasa mcm de org melihat gelagat kami ber2..hahahaha....aku jadi malu dgn pensyarah aku ni..namanya dr mohd...still single lagi tau...hensem kan....ayom pun hensem...dua2 hensem....(ske x??) dr mohd seorang yg sgt pandai....pandai sgt dalam klinikal..major dlm bab2 mikrob,icu n mcm2...respect giler dgn dr mohd...sorg yg sgt rapat dgn students...especially ayom...that's the reason nape dr tu kenal sgt dgn aku..hehehehe...ha..sambung cite tadi...rupa2nya dr mohd tgk kitorang bergambar...dia berdiri dekat je dgn kitorang tp xperasan....;) leka sgt agaknya....hmmm...las2 kitorang senyap n pandang dr dgn pandangan yg sgt2 malu..hehehehe...auwwww....da terkantoi...padahal tau je yg dr mohd da lama tau pasal hubungan kitorang....bajet nak cover line r...so...aku suruh ayom ajak dr mohd tangkap gambar sama2...padahal malu sgt....(x caya..tgk muka aku dgn ayom betul2.....malu sgt kan...) kawan2 len jeles tau kitorang senang2 je dapat tangkap gambar dgn dr mohd even xyah panggil dr mohd pun..(dalam ati aku..sgt bangga tau....)..tq dr...;)

Nas: even dr mohd xbaca blog mengarut aku ni....aku tetap gak nak cakap..."dr...kalau dr kawen..ajakla kitorang...penyeri majlis dr nanti....nak suruh jd pengapit pun ok je...bley je....kan dear....;)...kalau u cakap ok..i on je...."

2 comments:

jai@jezz said...

salam blogger dari saya.. eh. saya orang pertama yerk jd follower u.. gracias por me..T_T

Nas said...

:) tq...salam dari sy jugak...