Monday, August 10, 2009

alkisahnya....

aku xsangka menjadi kepunyaan dia dalam masa yg sgt singkat usia perkenalan aku dgn dia...secara xsengaja...hanya sampaikan kiriman salam kawan aku yg juga kawan dia...dia berkenan utk jadikan aku pasangan hidup dia...aku masih ingat lagi aku tegur dia untuk sampaikan salam ehya kat dai..masa tu aku xkenal pun dia tp aku tau itu adalah dia bila kawan2 panggil dia...baru masuk tahun1..kat dk1...kebetulan aku duduk belakang dia...malam tu dia sms aku...baru beberapa ari berkenalan..suatu subuh...dia declare dgn aku...1 ogos 2005...sgt singkat...aku xfikir panjang utk terima dia sebab aku tau dia dari skolah agama...coklat cadbury...adiah pertama dia bagi aku pada malam tu...aku sgt bahagia...aku masih ingat pada mula2 percintaan...aku xserasi dgn dia...dia mengongkong hidup aku...aku xleh kawan dgn laki laen..masih tringat yg aku dgn dia hampir clash pas dinner famasi sebab aku tangkap gambar dgn 3 lelaki dak kelas aku...bila da lama dan faham yg dia nak aku jadi yg terbaik n dia nak jadikan aku wife dia..tu dia nak aku jadi mcmn dia nak...lama2 aku rasa sangat2 serasi dan dapat terima dia lebih dari segalanya2....kini baru aku tau yg aku sgt berharga pada mata dia...aku nak dia sentiasa hepi dgn aku...aku nak bagi dia kasih sayang yg sangat melimpah ruah...aku nak jadi isteri dia yg terbaik dan yg sangat2 dicintai...aku sgt2 menghargai dia dalam hidup aku...aku sgt2 berterima kasih kat dia sebab aku rasa diri aku skang sangat2 bernilai dan susah utk didekati....:) kadang2 je selisih faham...biasala...sedangkan lidah lagi tergigit....heheehehe....

No comments: