Tuesday, August 11, 2009

ehem2...


ni buah ati aku merangkap kekasih...pakwe...bakal suami...tunang aku...namanya khairum....nama manja dia ayom...hehehehe...(kalau terbaca ni..jgn marah tau..;)) dia org tg karang...alamat umahnya aku hafal tp xyahla letak kat sini nanti xpasal2 korang g umah dia lak...hahahaha....dia seorang yg sgt2 matang dan banyak bimbing aku...dalam pelajaran...dia sgt pandai dan slalo ajar aku...kalau de attachment kat ppukm...malam tu mesti kitorang jumpa...discuss pasal case...(ha...bukan duk dating je tau...dating ilmiah ni..hehehe) dia seorang yg sgt jarang bercakap dgn perempuan..tu satu2nya sikap dia yg wat aku sayang sgt kat dia sebab aku xde la nak jeles je...hehehehe...dia sgt caring...tersangat caring...aku kena marah lagi kalau aku sakit....hehehehe...tp aku suka..even kena marah...dapat gak nak bermanja2...hehehehe...insyaallah hubungan kami direstui kedua2 belah pihak...kami pun de gak plan nak sahkan hubungan kami ni tapi tunggula dulu pas sumenya stabil...pas de kete n umah....dia sgt mudah nak dibawa berbincang...paling pantang bagi dia bila aku kasar dan xhormati dia...juga berbohong...alhamdulillah...aku pun da biasa dan suka camni sebab nanti da jadi isteri orang pun kena macam tu gak kan...xsalah train awal2 kan...hehehehe...aku de sebab kenapa cinta aku kat dia sangat mendalam...;) watever pun...xde kata2 laen yg dapat gambarkan perasaan dan ati ni...hanya ati dia saja yg dapat tahu betapa ikhlasnya ati ni terhadap dia....

No comments: