Tuesday, August 11, 2009

genting punya cite

nih r tiket yg sampai 2 tempat baru dapat..;)

aku hirup udara yg fresh..nice view..

aku n diana

pas abis exam final paper...final sem..final yer...tanggal 1hb 5 aku n diana g genting..as a sudden planning....tgh malam sebelum date tu kitorang plan nak g genting....hahahaha...bley plak gitu...pas dapat keizinan...aku n diana pun rancangla perjalanan...serabot giler...mana taknya...dgn tiket xde..duit xkuar kat atm lagi...hahahaha...tepat jam 8 pagi tarih tersebut..kami pun bergerak bersama dari monorel untuk menuju ke kl sentral bg mendapatkan pakej g genting....memang gamble tul...sampai je kl sentral dalam kul 9 lebih kitorang g brator kat kaunter genting tuh...memang malang...bas paling awal de kul 2 lebih...fuh......dengan xsemena2...diana ajak g gombak..beli tiket kat sana..hahahaha...memang keje giler...pe lagi..kitorang pun g r....naseb bek de tiket yg xyah nak tunggu lama..hahahaha...de tiket kul 12...so pas beli tiket..duk tunggu bas...perjalanan tu x r jauh tp bila da sampai kat skyway tu...kena brator panjang lak.......ramai giler orang...almaklumla cuti ari pekerja...cuti skolah lak tu...hahahaha....lebih 1 jam brator baru r dapat nek skyway....bile da sampai atas tu....masalah len lak timbul...xjumpa pintu outdoor..hahahaha...pe lagi..sambil2 memusing cari pintu masuk...kitorang bergambar je r...bila da dapat masuk...game 1st aku men..space shot....meremang bulu roma aku bila tgk dorang men benda mengarut tu...aku memang xmau men...tp diana bria ajak aku....aku pun men r.....ya allah...rasa nak tercabut nyawa aku..hahaha...bila benda tu bawak aku naek sampai atas....aku da menjerit aku nak turun...pe lagi...da r takut...aku siap menangis lagi kat atas tu...xsampai brape saat...benda tu turun...zupppp....aku rasa mcm aku ni di awangan...abis kejang kaki aku....ya allah....aku tutup mata...dalam ati aku x abis2 berdoa yg aku selamat....sampai bawah je..bila benda tu da berenti...aku turun..aku pening....aku sumpah yg aku xkan nek lagi benda mengarut tu walaupun de org nak deal dgn aku 1 juta...hahahaha...pastu aku juz jalan2 je kat dalam tuh...da xmen pe2 lagi.....sampai skang aku dapat rasa camner perasaan aku berada di atas sana...berdekatan dgn awan.....ptg tu dlm 6 lebey kitorang bertolak balik...hehehe...

No comments: